W związku z robotami w ramach przebudowy ulicy Kredowej od poniedziałku 4 marca nastąpią zmiany w organizacji ruchu.
Całkowicie dla ruchu zostanie zamknięta ulica Kredowa na odcinku pomiędzy od skrzyżowania z ulicą Śródleśną do skrzyżowania z ulicą Zachodu Słońca (skrzyżowanie od strony południowej). Dojazd do posesji mieszkańców na wskazanym odcinku ulicy Kredowej zostanie zapewniony.
– Wykonawca aktualnie prowadzi roboty związane z rozbiórkami oraz budową infrastruktury sieciowej, w tym kanalizacji deszczowej – informuje Piotr Zieliński, rzecznik prasowy Miasta Szczecin ds. inwestycji.
Prace budowlane obejmują przebudowę ulic Kredowej, Urlopowej, Ostoi Zagórskiego, budowę nowego odcinka drogi stanowiącego przedłużenie ulicy Czesława Miłosza, budowę skrzyżowania z ruchem okrężnym, budowę chodników i miejsc postojowych, przebudowę i budowę zjazdów publicznych i indywidualnych, budowę i przebudowę sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej, budowę oświetlenia ulicznego, przebudowę kolizyjnych sieci podziemnych (m.in. sieci elektroenergetyczne, gazowe, wodociągowe, teletechniczne), rozbiórkę obiektów kubaturowych, zagospodarowanie zieleni.
W ramach modernizacji układu drogowego dzielnicy Północ w Szczecinie inwestycja obejmuje przebudowę aż ośmiu ulic, o łącznej długości blisko 4,9 km. Są to:
1. ul. Kredowa – od skrzyżowania z ulicą Wakacyjną;
2. ul. Ostoi-Zagórskiego wraz z Rondem Kredowa;
3. ul. Urlopowa;
4. ul. Czesława Miłosza – przedłużenie;
5. ul. Andersena od skrzyżowania ul. Miodowej (wraz ze skrzyżowaniem) do skrzyżowania z ul. Północną (bez skrzyżowania);
6. ul. Północna od skrzyżowania z ul. Andersena (wraz ze skrzyżowaniem) do linii stanowiącej granice działek 1/25 i 1/26 obrębu 3065;
7. ul. Północna od linii stanowiącej granice działek 1/25 i 1/26 obrębu 3065 do ul. Chłodnej (wraz ze skrzyżowaniem);
8. ul. Wapienna od skrzyżowania z ulicą Północną do ul. Szczecińskiej (bez skrzyżowania).
Projekt „Modernizacja układu drogowego dzielnicy Północ w Szczecinie – dostosowanie do nowych uwarunkowań społeczno-gospodarczych” jest współfinansowany ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.