Home Aktualności Mają serce do wypieków. Asprod się zmienia
AktualnościBiznes i inwestycjeLifestyle

Mają serce do wypieków. Asprod się zmienia

Sponsorowane przez

Zmienia się rynek, zmienia się branża, a oni cały czas inwestują, zapewniając swoim klientom najlepsze produkty. Asprod, wywodzący się z podszczecińskich Klinisk, to ceniona marka na mapie polskiego piekarnictwa i cukiernictwa. Sieć liczy już 87 placówek, a firma otwiera kolejne punkty, zmieniając także wizerunek. Symbolem marki wciąż jest charakterystyczny rogalik.

 

Tę markę znają chyba wszyscy: Asprod od 30 lat z powodzeniem funkcjonuje na rynku cukierniczo-piekarniczym i ma swoich wiernych klientów. W Szczecinie i w okolicach pojawiają się nowe lokale Asprodu, które od niedawna różnią się od tych, które mieszkańcy regionu odwiedzali przez ostatnie lata. Dzięki stabilnej pozycji na rynku, firma inwestuje nie tylko w rozwój technologiczny i rozszerzanie oferty produktów, ale i w komfort klientów.

Cześć Turzyn! Nowy punkt Asprod zaprasza na pyszne ciasta i świeże pieczywo

Skąd te zmiany?

– Zmiany wynikają ze zmieniających się trendów konsumenckich, klienci dzisiaj szukają jakościowej oferty, podanej w atrakcyjny wizualnie sposób – wyjaśnia Anna Łukasik, dyrektor Marketingu Asprod SA. – Zmienił się logotyp, mamy odświeżony znak firmowy, czyli rogalik. Zgodnie z nowym wizerunkiem marki zmieniają się też stoiska, w których można nabyć nasze produkty.

Sieć Asprod już wiele razy pokazała, że nie boi się odważnych posunięć. Podczas pandemii, kiedy tak wiele podobnych firm zamykało kolejne placówki, Asprod wprowadził na rynek format drive-thru, czyli punkty, w których można wygodnie odebrać zakupy, nie wysiadając z samochodu lub zrobić je w tradycyjny sposób. Bardzo pomysłowym rozwiązaniem okazały się także chlebomaty, które zdały egzamin w czasie pandemii.

W punktach Asprodu można zjeść śniadanie.

 

Rogalik wciąż symbolem marki

 Rebranding to proces zmiany wizerunku marki, obejmujący różne aspekty, takie jak nazwa, logo, design, strategia komunikacji, a nawet wartości i misja firmy. Celem rebrandingu jest stworzenie nowego, świeżego wizerunku, który lepiej odzwierciedla aktualne cele, wartości oraz pozycję na rynku danej firmy lub produktu. A dlaczego zmienia się Asprod?

– Nowe logo firmy nie jest jedynie zmianą graficzną, ale symbolem naszej energii i zaangażowania – tłumaczy Anna Łukasik. – Nowy design, bardziej nowoczesny i stylowy, lepiej oddaje naszą misję oraz wizję przyszłości. Jest to symbol naszej determinacji, by rozwijać się i iść z duchem czasu, jednocześnie zachowując wartości, które towarzyszyły nam od początku naszej działalności. Wciąż będziemy tworzyć wypieki i wyroby cukiernicze ze starannością i pasją. Nasza misja, polegająca na dostarczaniu produktów najwyższej jakości, jest niezmienna – dodaje.

Proces rebrandingu przebiegał wieloetapowo, zdecydowano się zachować nazwę oraz element składowy dotychczasowego logo – czyli wszystkim doskonale znany rogalik. W nowym logo został on bardziej wyeksponowany, stając się w naturalny sposób symbolem firmy. Zmiany wprowadzane są stopniowo od początku tego roku, co pozwala oswoić klientów z nową linią graficzną marki. Obecnie Asprod ma siedem lokali zaaranżowanych zgodnie z nową wizualizacją.

Asprod: ul. Łukasińskiego w Szczecinie.

 

– Zarówno nasi klienci, jak i pracownicy bardzo dobrze przyjęli zmiany – zapewnia Anna Łukasik. – Otwarciom towarzyszyły akcje prosprzedażowe i rabatowe, dzięki czemu jesteśmy postrzegani pozytywnie, jako przyjazne miejsce po sąsiedzku, gdzie można nie tylko zrobić zakupy, ale także wypić kawę.

W większości nowych czy też remontowanych lokali zostały wygospodarowane strefy ze stolikami. Można tu usiąść i zjeść śniadanie, rzemieślnicze lody, ciasta i desery.

– Piekarnia nie może być już tylko piekarnią – dodaje Anna Łukasik. – Podstawą naszych działań jest prokliencki kierunek, który zawiera się w haśle „Więcej niż piekarnia”. Nowym hasłem, który podkreśla emocjonalny aspekt naszej marki jest „Mamy serce do wypieków”. Takie obietnice składamy naszym klientom, a przed nami działania, dzięki którym je spełnimy – wyjaśnia.

Asprod to firma, która powstała ponad 30 lat temu i jest spełnieniem wizji właścicieli o stworzeniu oferty piekarniczo-cukierniczej, opartej o rzemieślnicze wyroby, tradycyjne receptury i umiejętności utalentowanych piekarzy (część z nich pracuje w Asprod od 30 lat).

Ale nawet najlepsza wizja i najlepsze produkty muszą podążać z technologiami i odpowiadać na oczekiwania klientów.

– Technologie pomogą w dotarciu do naszych produktów i usług – mówi Anna Łukasik. – Przykładem może być chociażby nasz sklep online, w którym klienci mogą zamawiać takie produkty jak tort okolicznościowy, oszczędzając przy tym czas potrzebny na wybranie się do sklepu. Na www.asprod.com.pl można też zamówić kawę z naszej własnej palarni czy praliny z rzemieślniczej pracowni – na życzenie klienta mogą przyjechać w specjalnym, szczecińskim opakowaniu.

Praliny Asprodu – wydanie Szczecin.

O Asprod SA

Wywodząca się z podszczecińskich Klinisk sieć Asprod od ponad 30 lat zaopatruje w szeroki asortyment świeżego pieczywa oraz wyrobów cukierniczych mieszkańców Pomorza Zachodniego, Wielkopolski oraz Lubuskiego. Firma jest laureatem wielu nagród i wyróżnień za najwyższą jakość wyrobów. Obecnie Asprod posiada 87 piekarni-cukierni, przy czym w ośmiu lokalizacjach funkcjonują formaty śniadaniowo-kawiarniane, a kolejne trzy to innowacyjne placówki w formacie drive-thru, w których można dokonać zakupów bez wysiadania z auta. Oferta Asprodu to również tradycyjne produkty wytwarzane we własnej, rzemieślniczej pracowni. Wśród nich można znaleźć prawdziwe lody, świeżo paloną kawę, czy też ręcznie tworzone praliny i czekolady.

Firma Asprod od 17 lat jest partnerem Pogoni Szczecin, a obecnie przystąpiła do najnowszej biznesowej inicjatywy szczecińskiego championa pn. Biznesowa Duma Pomorza.

Powiązane artykuły

AktualnościBiznes i inwestycje

Siedmiu chętnych na przebudowę Trasy Zamkowej. Wszystkie oferty mocno przekraczają budżet

Siedmiu wykonawców jest zainteresowanych przebudową młodszej, wyjazdowej nitki Trasy Zamkowej. Problem jest...

Aktualności

Jesteśmy bezpieczni? „Możliwe są czasowe, lokalne wezbrania wód”

Obecnie Szczecin nie jest poważnie zagrożony powodzią, w przeciwieństwie do miast na...

Biznes i inwestycjeAktualności

Stowarzyszenie Gentlemen’s Business Group na rzecz Ligi Superbohaterów

Nie każdy superbohater nosi pelerynę, ale każdy może nim być. Wystarczy odrobina...

Biznes i inwestycjeAktualności

Wykonawca przejął Plac Orła Białego. Niebawem ruszy przebudowa

Plac Orła Białego staje się placem budowy. Wykonawca przejął teren inwestycji. Początek...

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com