Od lat pasażerowie korzystający z Portu Lotniczego Szczecin-Goleniów narzekają na brak automatów, w których można byłoby zapłacić za parking kartą płatniczą. I do lat nic tu się nie dzieje. Jedyne udogodnienie, na jakie zdobyły się władze lotniska, to możliwość dokonania opłaty w punkcie informacji.
„Nie mogę tego zrozumieć, mamy XXI wiek” – mówi mieszkanka regionu. I wskazuje na problem, który dotyczy naszego lotniska. Tu bowiem automaty, które stoją na parkingu Portu Lotniczego Szczecin-Goleniów, nie dają możliwości płacenia kartą, za parkowanie można uiścić opłatę wyłącznie gotówką.
– Od 5 lat nasi pasażerowie za usługi parkingowe mogą płacić kartami płatniczymi w punkcie informacji zlokalizowanym w centralnej części terminala pasażerskiego, obok wyjścia z terminala – tłumaczy Krzysztof Domagalski, rzecznik prasowy lotniska. – Sprawdziłem również, czy w ostatnich dniach nie było żadnej awarii z systemem płatniczym, otrzymałem informację, że ostatnia awaria, trwająca 40 minut, była 11 miesięcy temu – dodaje.
Nasi czytelnicy natomiast wskazują, że nie zawsze w punkcie obsługi można zastać pracownika, a to oznacza jeszcze dłuższe czekanie.
I jak zwykle… chodzi o zwykłą wygodę. Dziś praktycznie w każdym takim automacie można wnieść opłatę używając karty: na parkingach w galeriach handlowych, w strefie opłatnego parkowania w każdym mieście, tymczasem lotnisko wciąż takiego udogodnienia nie oferuje. Prawdopodobnie na rozwiązanie problemu trzeba będzie poczekać przynajmniej do czasu przebudowy portu lotniczego.
Port Lotniczy Szczecin-Goleniów zostanie przebudowany. Tak ma wyglądać
Prawie 11 milionów straty. Fatalna kondycja goleniowskiego lotniska