Smart Bistro to samoobsługowa witryna, w której można odbierać zamówione wcześniej posiłki. Jedno z takich urządzeń stanęło w szczecińskim Centrum Handlowym Fala. Jak działa taka „lodówka”?
Smart Bistro to inteligentne rozwiązanie dla niemarnowania czasu. W pierwotnym założeniu pomysł obmyślony został z myślą o pracownikach różnych firm. Twórcy projektu zapewniają, że dokonywanie zakupów jest najszybsze i najprostsze, bowiem przeciętny czas złożenia zamówienia to około 40 sekund. Konsument nie traci czasu na zapoznanie się z ofertą oraz nie stoi w długich kolejkach, jak ma to miejsce w tradycyjnych restauracjach. Ze składem dania, jego kalorycznością, jaki i alergenami może zapoznać się już na etapie składania zamówienia, które dokonywane jest za pomocą aplikacji. Zamówienie należy złożyć dzień wcześniej, by kolejnego dnia móc cieszyć się ulubionymi smakami.
Liczba pozycji w menu jest spora, a sama oferta dań dość zróżnicowana. Do wyboru mamy posiłki na każdą porę obiadową w ciągu dnia, również w wersji wegetariańskiej. W menu znajdziemy także propozycje soków czy smoothie.
Odbieranie paczek nie jest skomplikowane. Opiera się na podobnej zasadzie, co odbieranie przesyłek z paczkomatów kurierskich. Po rozmowie z pracownikiem i podaniu kodu z aplikacji drzwi automatu otwierają się.