Szczeciński Jarmark Bożonarodzeniowy to mnóstwo wyjątkowych atrakcji i smakołyków. Wśród nich znajdą się także produkty firm, które otrzymały wyjątkowy certyfikat “Zrobione w Szczecinie”.
Szczeciński Jarmark Bożonarodzeniowy to tradycja, która dobrze wpisała się w grudniowy krajobraz naszego miasta. Po raz kolejny w samym centrum staną świąteczne domki, aby wprowadzić mieszkańców w czas oczekiwania na Święta Bożego Narodzenia.
Na jarmarku znajdzie się w sumie ponad 90 wystawców, a wśród nich firmy, które uzyskały prestiżowy certyfikat “Zrobione w Szczecinie”. Marki z tym znakiem będą wystawiać się w specjalnie obrandowanym domku nr 24 na al. Kwiatowej.
Odwiedzający stoisko będą mogli kupić m.in: ręcznie wykonane świece, gry planszowe, książki, pamiątki ze Szczecina, pościel i tekstylia, drobne upominki. Nie zabraknie także słodkich wypieków, świątecznych potraw czy szczecińskiej kawy.
Harmonogram stoiska “Zrobione w Szczecinie”. Domek nr 24, Aleja Kwiatowa:
- 1-3 grudnia (piątek – niedziela) – Szczecińska Manufaktura Twórcza Cytrynka, Szczeciński Town Shop
- 8 grudnia (piątek) – Fonka
- 9 grudnia (sobota) – Vito Team, Betty Szczecińska
- 10 grudnia (niedziela) – Dudowie, Hoca Candle
- 15 grudnia (piątek) – Dudowie,
- 16 grudnia (sobota) – Bohomazy, Krówka Szczecińska
- 17 grudnia (niedziela) – Petersen, Kobietowo
- 22 grudnia (piątek) – Petersen
- 23 grudnia (sobota) – Kawa Korona, Kingdom Leathercraft
O projekcie Zrobione w Szczecinie.
Marka “Zrobione w Szczecinie” to wyróżnienie dla najciekawszych produktów i usług. Znak przyznawany jest od 2018 roku. Od tego czasu o to wyróżnienie starło się ponad 260 firm, spośród których prawie 100 otrzymało możliwość posługiwania się znakiem w swojej ofercie.
Certyfikat jest przyznawany przez Gminę oryginalnym szczecińskim produktom lub usługom wyróżniającym się wysoką jakością oraz kreującym pozytywny wizerunek miasta. Celem marki jest promowanie działań kreatywnych, gospodarczych i innowacyjnych. Poza tym certyfikat „Zrobione w Szczecinie” wzmacniania lokalną tożsamość i zwiększa lojalności klientów wobec szczecińskich marek.