Wczoraj mieszkańcy domów przy ulicy Maciejkowej na Podbórzu mieli spory problem zarówno z ich ogrzaniem czy wykonaniem tak błahych czynności jak chociażby umycie się. Wszystko to było spowodowane brakiem ciepłej wody.
Z tym problemem zgłosiła się do nas pani Maria, mieszkanka jednego z domostw na Maciejkowej.
– W mieszkaniu jest zimno, a nie mam ani ogrzewania, ani ciepłej wody – mówi pani Maria. – Awarie się zdarzają, ale chciałabym wiedzieć, co się stało i kiedy naprawią. Próbuję dodzwonić się na pogotowie ciepłownicze i nic, linia jest cały czas zajęta. Szlag mnie trafia po prostu – komentuje nieudane próby dodzwonienia się na numer 993 (pogotowie ciepłownicze obsługiwane przez SEC).
Bezskutecznie próbowaliśmy skontaktować się wczoraj ze wspomnianym pogotowiem ciepłowniczym, linia była cały czas zajęta. Próbowaliśmy się dziś skontaktować również z rzeczniczką SEC, Danutą Misztal i zapytać o pogotowie ciepłownicze, ale… ta również nie odebrała telefonu.