Testy zakończone, czas na podsumowanie. Jaka jest Fabryka Wody w opinii osób, które testowały aquapark? Kompleks, który łączy rozrywkę z edukacją podoba się mieszkańcom, mieli natomiast różne uwagi, nad którymi teraz trzeba się pochylić.
Jednym z wniosków, jakie miały osoby testujące Fabrykę Wody to… nadmiernie miła i zaangażowana obsługa. I choć brzmi to niecodziennie, wszak przyjazna obsługa jest zwykle pozytywnym aspektem, to nadmiar może być uciążliwy dla niektórych gości. Ważne jest, aby personel był pomocny, ale jednocześnie dyskretny i szanujący prywatność gości.
– To prawda, niektórzy zwracali uwagę na zbyt miłą i zaangażowaną obsługę – przyznaje Piotr Zieliński, rzecznik prasowy Fabryki Wody.
Co jeszcze wymaga poprawy?
– Uwagi po testach dotyczyły głównie zbyt niskich bądź wysokich temperatur w basenach, pod natryskami czy w saunach – wyjaśnia Piotr Zieliński. – Pojawiały się również uwagi dotyczące natężenia oświetlenia w poszczególnych pomieszczeniach, oznakowania, głośności muzyki odtwarzanej w tle – dodaje.
Już pierwszego dnia w części Edukatorem, pojawiły się problemy techniczne. Jeden z elementów, który miał pokazywać zasadę wytwarzania ciśnienia wody, został zepsuty przez odwiedzających.
– Usterki pojawiały się w czasie testów, ale w głównej mierze nie były one związane z uszkodzeniami przez testerów. Choć faktycznie na Edukatorium zdarzały się pojedyncze uszkodzenia eksponatów. Natomiast nasz zespół reagował szybko i na bieżąco dokonywał napraw – tłumaczy Piotr Zieliński.
Sugestie testerów będą pomocne? Wyniki testów wskazują na wiele pozytywnych aspektów, ale również na obszary wymagające ulepszeń. Jedno jest pewne: Fabryka Wody ma ogromny potencjał, aby stać się jednym z najważniejszych obiektów rekreacji w całym województwie.