Żegluga Szczecińska Turystyka Wydarzenia promowała stolice Pomorza Zachodniego na Forum Branży Eventowej FBE w Warszawie. Stoisko ukierunkowane było na cztery projekty.
Prezentowali walory turystyczne miasta, możliwości Netto Arena Szczecin pod kątem wydarzeń sportowych, czy też koncertowych, nadchodzacy finał regat The Tall Ships Races 2024 oraz bogatą ofertę dla biznesu w ramach Szczecin Convention Bureau Project (która kompleksowo prezentuje ofertę miasta w zakresie turystyki biznesowej).
– Od wielu lat staramy się uczestniczyć w różnych wydarzeniach i targach wystawienniczych, gdzie możemy promować miasto i realizowane przez nas projekty – mówi Celina Wołosz, rzecznik prasowy spółki Żegluga Szczecińska Turystyka Wydarzenia. – W ostatnich dniach byliśmy z wizytą w Warszawie na Forum Branży Eventowej, gdzie zaprezentowaliśmy nasze 4 projekty: Visit Szczecin, Netto Arenę w Szczecinie, Szczecin Convention Bureau oraz finał regat the Tall Ships Races. Przez cały dzień nasi pracownicy spotykali się z uczestnikami tragów i zapraszali do Szczecina pokazując bogatą ofertę zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych – wymienia.
W 2023 roku spółka Żegluga Szczecińska Turystyka Wydarzenia zorganizowała 17 wydarzeń, wśród których należy wymienić największą imprezę plenerową Żagle 2023. To żeglarskie święto przyciągnęło nad Odrę ponad 380 tys. odwiedzających.
Z kolei na Netto Arenie odbyło się 89 wydarzeń. 55 razy odbywały się tam rozgrywki sportowe, 15 razy organizowano targi a reszta to wydarzenia kulturalno-rozrywkowe. W ramach targów Bud-Gryf organizowanych przez ŻSTW do hali Netto Arena przyjechało blisko 120 wystawców, których stoiska odwiedziło 7500 osób. Zaś samą halę, łącznie z działającym na początku roku Lodowiskiem przy Netto Arenie odwiedziło 245 tys. widzów.