W najbliższy czwartek rozpocznie się przebudowa kolejnej z ulic na północy Szczecina – ulicy Ostoi-Zagórskiego. W związku z tym zmieni się organizacja ruchu.
Prace będą prowadzone przy zajętości całej szeroki jezdni ulicy Wł. Ostoi-Zagórskiego na odcinkach od ul. Letniego Poranka do ul. Wakacyjnej oraz od ul. Letniego Poranka do ul. Słoneczne Wzgórze. Ruch pojazdów w obu kierunkach odbywać się będzie bypassami wytyczonymi poboczem obok zamkniętych fragmentów jezdni. Wprowadzone będzie ograniczenie prędkości do 30 km/h.
Prosimy wszystkich uczestników ruchu o zachowanie uwagi i stosowanie się do obowiązującego oznakowania.
O inwestycji
Prace budowlane obejmują przebudowę ulic Kredowej, Urlopowej, Ostoi Zagórskiego, budowę nowego odcinka drogi stanowiącego przedłużenie ulicy Czesława Miłosza, budowę skrzyżowania z ruchem okrężnym, budowę chodników i miejsc postojowych, przebudowę i budowę zjazdów publicznych i indywidualnych, budowę i przebudowę sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej, budowę oświetlenia ulicznego, przebudowę kolizyjnych sieci podziemnych (m.in. sieci elektroenergetyczne, gazowe, wodociągowe, teletechniczne), rozbiórkę obiektów kubaturowych, zagospodarowanie zieleni.
Modernizacja układu drogowego dzielnicy Północ w Szczecinie
Cały projekt obejmuje przebudowę aż ośmiu ulic, o łącznej długości blisko 4,9 km:
- ul. Kredowa – od skrzyżowania z ulicą Wakacyjną;
- ul. Ostoi-Zagórskiego wraz z Rondem Kredowa;
- ul. Urlopowa;
- ul. Czesława Miłosza – przedłużenie;
- ul. Andersena od skrzyżowania ul. Miodowej (wraz ze skrzyżowaniem) do skrzyżowania z ul. Północną (bez skrzyżowania);
- ul. Północna od skrzyżowania z ul. Andersena (wraz ze skrzyżowaniem) do linii stanowiącej granice działek 1/25 i 1/26 obrębu 3065;
- ul. Północna od linii stanowiącej granice działek 1/25 i 1/26 obrębu 3065 do ul. Chłodnej (wraz ze skrzyżowaniem);
- ul. Wapienna od skrzyżowania z ulicą Północną do ul. Szczecińskiej (bez skrzyżowania).
Projekt „Modernizacja układu drogowego dzielnicy Północ w Szczecinie – dostosowanie do nowych uwarunkowań społeczno-gospodarczych” jest współfinansowany ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Nadzór nad inwestycją sprawuje spółka Szczecińskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.