Wiadomo już, jak wyglądały będą koszulki King Wilków Morskich w nadchodzącym sezonie. Koszykarze ze Szczecina będą mieli do dyspozycji dwa wzory: białe i pasiaste. Te drugie to nowość. Nowy projekt strojów kolorystycznie nawiązuje do morskich korzeni i lokalnej tożsamości.
Koszulki wyróżniają się designem, łączącym klasyczne elementy z nowoczesnymi akcentami. Nowością jest wzór z mała koroną, która jest logotypem głównego sponsora klubu, Hurtowni King. Dominującym kolorem pozostaje granatowy, symbolizujący głębię morskiej wody, a także energię i determinację, z jaką King Wilki Morskie podchodzą do każdego meczu. Wzbogacono je o bordowe elementy, widać to szczególnie w pasiastych koszulkach, choć u dołu w charakterystyczny sposób oba kolory się mieszają.
Na plecach widnieje logo (korona) oraz nazwa sponsora tytularnego klubu KING Hurtownie. Z przodu mamy logo marki miasta Szczecina, Floating Garden oraz King Apartamentów Galaxy. Tu także są pewne różnice na obu wersjach koszulki: w przypadku pasiastych logotypy są naniesione na wspominane już kolorowe pasy. W przypadku koszulek z dominującą bielą Floating Garden jest na czerwonym tle, z kolei King Apartamenty Galaxy umieszczone są na granatowym tle. W obu wersjach herb klubu, czyli Wilk, umieszczony jest w lewej, górnej części koszulki.
W białych koszulkach Kinga będzie grał w Szczecinie, w bordowo-granatowych na wyjeździe.
Jako pierwsi w nowych stronach zagrają… koszykarze 3×3 już jutro, podczas turnieju w Sosnowcu.