Home Aktualności Festiwal Zrobione w Szczecinie. Druga odsłona w OFF Marinie
AktualnościLifestyle

Festiwal Zrobione w Szczecinie. Druga odsłona w OFF Marinie

204

Gratka dla miłośników lokalnych produktów. Już po raz drugi w tę niedzielę odbędzie się Festiwal marki “Zrobione w Szczecinie”. Poza prezentacją wyróżnionych firm będzie możliwość zapoznania się z zasadami przyznawania znaku, bo nabór wniosków w tegorocznej edycji rusza już 1 lipca.

 

Drugi Festiwal “Zrobione w Szczecinie” odbędzie się  w najbliższą niedzielę 23 czerwca br w OFF Marinie przy ul. Chmielewskiego 18. Jak za pierwszym razem wydarzenie jest organizowane wspólnie ze Szczecińskiem Bazarem Smakoszy.

Druga edycja festiwalu to również promocja koncepcji marki „ZROBIONE W SZCZECINIE”.  Podczas wydarzenia Agencja Rozwoju Metropolii Szczecińskiej – koordynator projektu, będzie  służyć pomocą w kwestiach informacyjnych i formalnych pod kątem najbliższego naboru, który ruszy z początkiem lipca

Oprócz tego, równolegle w sali dużej na Szczecińskim Bazarze Smakoszy będzie okazja do zjedzenia śniadania oraz wypełnienia toreb i koszyków doskonałymi produktami.

Będzie też kilka ciekawych niespodzianek związanych z festiwalem m.in  Zakład Fotograficzny Minifot (zeszłoroczny laureat) przygotował wystawę zdjęć laureatów ostatniej edycji ”Zrobione w Szczecinie.” Fotografie będzie można obejrzeć na dziedzińcu Off Mariny. Ideą było ukazanie osobowości laureatów na tle ich działalności lub produktu.

Znak „Zrobione w Szczecinie” przyznawany jest od 2018 roku. Od tego czasu o to wyróżnienie starło się już ponad 320 podmiotów, spośród których ok. 120 otrzymało możliwość posługiwania się znakiem w swojej ofercie. O przyznanie marki dla produktów lub usług mogą występować przedsiębiorcy, instytucje i inne podmioty należące do Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego, których produkty znajdują się na szczecińskim rynku przez co najmniej rok przed zgłoszeniem. Marka ma charakter honorowy i nie przysługują z tego tytułu żadne gratyfikacje finansowe czy ulgi podatkowe.

Korzyścią dla przedsiębiorców, wynikającą z przyznania znaku jest możliwość udziału w promocjach gospodarczych, organizowanych przez Szczecin oraz możliwość umieszczenia logotypu marki w materiałach promocyjno-informacyjnych. Projekt w imieniu miasta koordynuje Agencja Rozwoju Metropolii Szczecińskiej.

Powiązane artykuły

groźna kolizja w centrum szczecina – duże utrudnienia w ruchu
Aktualności

Groźna kolizja w centrum Szczecina – duże utrudnienia w ruchu

Kierowcy poruszający się przez al. Niepodległości w kierunku placu Rodła muszą uzbroić...

„zapach jak ze spalonej gumy”. śmierdzący problem na kazimierskiej
Aktualności

„Zapach jak ze spalonej gumy”. Śmierdzący problem na Kazimierskiej

Mieszkańcy osiedla przy ul. Kazimierskiej na Gumieńcach mierzą się z bardzo śmierdzącym...

przypadkowe sukcesy policji. poszukiwani sami wpadają w ręce mundurowych
Aktualności

Przypadkowe sukcesy policji. Poszukiwani sami wpadają w ręce mundurowych

Wydawać by się mogło, że ukrywanie się przed wymiarem sprawiedliwości wymaga sprytu,...

bud-gryf & home 2025 – znamy program tegorocznych targów!
Aktualności

Bud-Gryf & Home 2025 – znamy program tegorocznych targów!

Już za tydzień w Netto Arenie w Szczecinie rozpocznie się kolejna edycja...